Hazmetmek ve Fit Kalmak İçin Nefes Tekniği

Hazmetmek ve fit kalmak için nefes
Günaydıııın🌞
Düşündüm de bugün size hazmetmeyle ilgili bir nefes tekniği önereyim dedim😊

Hazmetme diyorum çünkü bu uygulamayı yemeklerden yarım saat sonra yaptığınızda metabolizmanız çalışır, oksijenlenmenizle birlikte yağ yakımınız artar ve yediklerini hazmetme ve daha fit olmayı sağlarsınız.

Diğer yandan bu çalışmayı yaşamınızda sizi etkilemiş, izini silemediğiniz anıları hazmetmek ve onlardan özgürleşmek için kullanabilirsiniz.

Bir başka seçenek olarak, sizi rahatsız eden duyguları dönüştürmede kullanabilirsiniz.

Hatta hazmedemediğiniiz, affedemediğiniz tüm konu ve kişiler için de uygulayabilirsiniz.

Bu üç seçenekten hangisini kullanırsanız, çalışmayı imgeleme ve tüm duyu organlarınız ile hissederek ve inançla güçlendirdiğinizde etkisi de o oranda artacaktır.

Paylaşacağım bu uygulamayı en fazla 10 nefes olarak yapın. Sabah, öğlen, akşam toplam 30 nefesi geçmemenizi öneriyorum.

Paylaştığım tüm teknikler ve çalışmalar gibi bu paylaşıma da sağlık durumu iyi olanlar için yapılan bir uygulamalardır. Tıbbi rahatsızlıklarınızda kullanıp kullanamayacağınızla ilgili mutlaka bir uzman görüşü almanız önemli.

Gelelim uygulamaya;
Çalışmayı mutlaka burundan nefes alıp vererek yapıyoruz.
4 sayıda nefes al
14 sayı nefes tut
7 sayıda nefes ver
Bu bir tur yani bir nefestir. 10 tekrara kadar yapabilirsiniz.

Bu tekniği çalışırken bedeninizi de gözlemleyin, nefes nasıl dağılıyor bedene, bedeninizin hangi kısımları çalışıyor, her nefes nasıl bir genişleme oluyor, hazım sürecinde bedende neler oluyor, nefes tutarken bedende ne gibi etkiler, değişimler oluyor tüm bunları gözlemlediğinizde farkındalığıniz güçlenecektir.

Nefes tutma sırasında imgelemeyle hazmetmek istediginiz alanı içinize alabilir, nefesi tamamen boşaltırken içinizde hazmetmek istediğiniz ne varsa tamamen çıkartabilirsiniz. Bu çalışmada imgelemeyi renklerlede yapabilirsiniz. Yani aldığınız, tuttuğunuz ve verdiğiniz her nefesin bir rengi ya da ismi olabilir.

Haydi bakalım kolay gelsin, şifa olsun 🙏

Sevgi ve ışıkla
Dilek Torun

16.02.2019

Kategori : Blog Yazıları

Yanıt Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>